The Marketing Bible for a Digital World

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
242
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
17/09/2019
EAN: 
9789401462433
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

The Marketing Bible for a Digital World(en)

  • Trends die de marketing van morgen zullen vormgeven

Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt verandert, er zijn een pak nieuwe media (medium) ontstaan, de boodschap (message) moet anders gebracht worden en ook de manier van werken (method) verandert grondig.

In dit boek leer je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en krijg je alle basisbeginselen mee van de nieuwe 3 M-en van marketingtransformatie: Medium, Message & Method.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Prijs:49,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Uitverkocht