The Ripple effect

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
200
Afmetingen: 
244x173
Verschijningsdatum: 
09/12/2024
EAN: 
9789020935639
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

The Ripple effect

Vergroot de positieve impact van je merk door je narratief krachtig en breder te laten uitdeinen
  • Vergroot de positieve impact van je merk

In The Ripple Effect ontdek je hoe je via de vijf stappen van het Impactnarratiefmodel klassiek merk- en communicatiedenken doorbreekt en maximaal je positieve impact kan laten uitdeinen. Dit boek biedt je achtergrondinformatie, praktische tips, werkmodellen en inspirerende cases om met jouw verhaal meer mensen beter te bereiken. Laat je inspireren om een druppel van verandering te zijn die positieve deining veroorzaakt en zo bijdraagt aan een betere samenleving. Want we kunnen allemaal een positief verschil maken.

 

"Dit boek smaakt naar meer. The Ripple Effect en het Impactnarratiefmodel deden me nadenken over hoe ik mijn eigen impact rond RE-use en circulair design meer kon laten uitdeinen."
- Els Du Bois | professor Universiteit Antwerpen en oprichter RE-use lab

"Mooi hoe je met toegankelijke modellen, concrete cases en een enthousiaste stijl mensen meeneemt naar verbetering."
- Petra De Roos | directeur ACC België

"We hebben de data, kennis en tools, nu zijn er storytellers nodig om een levensstijl met positieve impact aantrekkelijk te maken. Dit boek helpt je zo'n storyteller te worden."
- Catherine Louies | duurzaamheidsadviseur strategie en transparantie Sustainabiss

Prijs:34,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean

iBookstore