Mensen raken = klanten maken

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
200
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
23/03/2020
EAN: 
9789401466868
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
2

Mensen raken = klanten maken

Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie
  • Kun jij verkopen aan elk type klant?

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting? RIO® is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.

Mensen raken = klanten maken brengt je tot de essentie van het hedendaagse verkopen. Integreer je als salesprofessional de kennis uit dit boek, dan zal niet alleen je omzet stijgen, maar ook jouw eigenwaarde en de positieve impact op de mensen om jou heen.

 

'RIO® is een zeer toepasbare methodologie en een essentiële bouwsteen voor iedereen in een customer-facingrol.'
- Bram Hornsby | salesmanager, Combell Group

'Het RIO®-model geeft een extra dimensie aan ons verhaal en heeft haar nut al veelvuldig bewezen. Enerzijds verstevigt het onze salesimpact op individueel vlak, en anderzijds versterkt het onze identiteit als bank in z'n geheel.'
- Julien Richelle | private banker, ABN AMRO Private Banking

'Sinds enkele jaren is Blinc onze partner ter ondersteuning in het RIO®-verhaal. We merken dat onze succesverhalen meer en meer toenemen door deze aanpak.'
-Stefaan Janssens & Michelle Koch | zaakvoerders, Janssen en Janssen Vastgoed

Boeken van dezelfde auteur(s)

Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean

iBookstore