Consumentenpsychologie

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
416
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
23/04/2025
EAN: 
9789020971941
Nur-code: 
774
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Consumentenpsychologie

De essentie

    Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken. Terwijl sommige aankopen rationeel worden overwogen, worden de meeste keuzes bepaald door gewoontes, emoties en sociale invloeden. Dit boek biedt een diepgaand inzicht in consumentengedrag en de psychologische processen achter koopbeslissingen.

    Consumentenpsychologie. De essentie verkent hoe consumenten producten en diensten waarnemen, welke drijfveren hun koopgedrag beïnvloeden en hoe gewoontes zich ontwikkelen. Het laat zien hoe cognitieve heuristieken en emoties een doorslaggevende rol spelen bij aankoopbeslissingen.

    Met praktische toepassingen in marketing en communicatie biedt dit boek inzicht in hoe consumenten beïnvloed worden door sociale en culturele factoren. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de impact van digitalisering en duurzaamheid op toekomstig consumentengedrag.

     

    Dit boek heeft een AI Companion: jouw slimme studiepartner die altijd beschikbaar is en je helpt om het beste uit dit boek te halen.

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Een psychologische benadering
    Prijs:45,00
    Prijs:44,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean