Essentials - Veranderen Author: Herman Van den Broeck Dave Bouckenooghe Paperback 2016 172 Mensen hebben verandering nodig. En dat geldt evengoed voor de organisaties die ze om zich heen bouwen. Maar hoe breng je verandering op gang?[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De collega's werken thuis Kies zelf waar, wanneer en hoe je werkt Author: Frank Van Massenhove Tom Auwers Paperback 2019 168 Medewerkers die regisseur zijn van hun leven zijn gelukkiger en presteren beter. Dat is de leidraad die Frank Van Massenhove en Tom Auwers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De talentenfluisteraar Haal het beste uit jezelf Author: Luk Dewulf Paperback 2021 111 Denk je soms dat je geen talent hebt? Zie je sterktes bij anderen, maar moeilijker bij jezelf? Op weg naar meer energie,[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Servant-Leadership(en) Author: Roeland Broeckaert Paperback 2024 240 Een goede voetballer is niet automatisch de beste trainer. Waarom zou een gedreven professional dan automatisch een effectieve leidinggevende[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Bankgeheim Hoe banken echt werken Author: Peter Devlies Paperback 2023 238 Waarom slaan banken soms op hol? Hoe kunnen ze voldoende veiligheid inbouwen? Moeten we ons zorgen maken over de toekomst?[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Kopmannen Wat leiders kunnen leren van topsporters en omgekeerd Author: Jan De Schepper Paperback 2021 220 Eddy Merckx is een kopman, omdat hij keihard trainde om zijn voorsprong op de concurrentie te kunnen behouden. Toptrainer Josep Guardiola is[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Vergader jezelf gelukkig Zelfhulpboek voor vergaderslachtoffers Author: Bart Groenewoud Ernst van Dam Paperback 2024 248 VERGADEREN. We doen het overdag op 't werk, we doen het 's avonds op de vereniging en met een beetje geluk is er in het[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Ik kies voor mijn talent - Toolbox Nieuwe editie Author: Luk Dewulf Peter Beschuyt Els Pronk Emma Thyssen Merchandise 2018 0 WAT ZIJN JOUW TALENTEN? HOE KUN JE ZE HERKENNEN? HOE HAAL JE MEER UIT JE TALENTEN? WAAR KOMEN JE TALENTEN HELEMAAL[...] Prijs:€ 54,99 In winkelmandje
De kwestie verwarde personen Naar een andere benadering voor onbegrepen gedrag Author: Bauke Koekkoek Paperback 2019 176 Sinds een paar jaar wemelt het van 'verwarde personen' in Nederland - zo stelt de krant. Burgers en beleidsmakers raken steeds meer in[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Partner van een expat? Zo blijf je actief, zo vind je werk Author: Carine Bormans Marie Geukens Paperback 2020 152 Hoe bepaal je zelf je toekomst als partner van een expat? Kun je een carrière hebben in je nieuwe leefomgeving? Welke[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Decathlon, ons verhaal 3000 leiders op zoek naar 100 jaar relevantie Author: Erik Aerts Aurore Dall'Agnol Claire Debarre Katrien Wuytack Frederic De Clerck Koen Damman Thomas Lejeune Nathan Goddefroy Mathieu Renier Romuald Saenen Hardback 2021 184 'Willen we binnen 100 jaar nog bestaan?' Deze retorische vraag zorgde begin 2014 voor een lange stilte in de Decathlon-burelen. Het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Commerciële televisie in Vlaanderen Een geschiedenis Author: Tim Raats Jonathan Hendrickx Paperback 2025 304 Dit is het eerste boek ooit dat gewijd is aan de oprichting, evolutie en toekomst van commerciële televisie in Vlaanderen. De vier[...] Prijs:€ 44,99 Reserveer nu
Disruptie@work Author: Fabiaan Van Vrekhem Paperback 2017 120 Disruptie is elke evolutie op het vlak van ondernemerschap die ertoe leidt dat een organisatie dreigt irrelevant te worden. Dit boek gidst[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje
Dreamers who do Werkboek van droom naar daad Author: Hilde Helsen Paperback 2018 160 Hoe krijg je een helder zicht op de droom die in je leeft?Wat staat nog in de weg om die droom te ontvouwen en hoe effen je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Six Batteries of Change Laad je bedrijf op voor verandering Author: Peter De Prins Kurt Verweire Geert Letens Hardback 2017 304 In tijden van disruptie is het cruciaal om verandering juist te managen. Maar de kans op mislukking blijft ontzettend hoog. Six[...] Prijs:€ 37,50 In winkelmandje
VerMERKvuldig! Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2018 224 EEN STERK MERK ... weet precies waarom het zo sterk is en slaagt erin om mensen echt te raken... motiveert bewust[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mijn grond is goud waard Gronden en panden verkopen in tijden van bouwshift Author: Joris Ockier Paperback 2019 176 Uw grond of uw pand herontwikkelen, hoe weet u of dat kan? Op wat baseert de projectontwikkelaar zijn beslissing? Wat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Paars management Leidinggeven met hart en cijfers Author: Lou Van Beirendonck Paperback 2019 168 Paars management is een mix van blauw en rood management: blauw management vertrekt vanuit de bedrijfsmissie, rood management plaatst[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.