Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)
De Cialdini-methode
Product details
NULL
Afwerking:
Paperback
Aantal pagina's:
200
Afmetingen:
240x170
Verschijningsdatum:
18/03/2025
EAN:
9789020938166
Nur-code:
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever:
LannooCampus
Druk:
1
De Cialdini-methode
de 7 wetten van overtuigingskracht
De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.
Waarom?
- We moeten elke dag wel iemand van iets overtuigen
- Ontdek wat professionals bij bedrijven als Apple, Microsoft, Google, Meta en Booking.com al jaren gebruiken
- Op basis van meer dan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek
Wat?
- Welke zijn de zeven principes van Invloed?
- Welke principe gebruik je best wanneer?
- Met concrete voorbeelden van toepassingen in het bedrijfsleven
Voor wie?
- Zaakvoerders en bedrijfleiders
- Leidinggevenden
- Marketeers
- HR-professionals
- Commerciële medewerkers