De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
240
Afmetingen: 
246x178
Verschijningsdatum: 
16/04/2013
EAN: 
9789081516389
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
Lannoo
Druk: 
1

De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie

Het einde van de traditionele adverteerder
  • De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.

Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag.

Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder!

Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager.

Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversationmanagement met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Over a 100 specific tips to build a strong customer culture
Prijs:34,99
Subtitle: 
Meer dan 100 concrete tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen
Prijs:34,99
Subtitle: 
What if customers ask for more than an excellent service?
Prijs:34,99
Subtitle: 
How to attract customers in a world of AI, bots and automation
Prijs:29,99
Subtitle: 
Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Prijs:29,99
Subtitle: 
Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht
Prijs:29,99

Pagina's

Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean