De onsterfelijke onderneming
Product details
NULL
De onsterfelijke onderneming
- Het levenswerk van de merkenstrateeg van de Lage Landen
De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt een onderneming onsterfelijk in deze disruptieve tijden?
Een onsterfelijke onderneming weet hoe ze ...
- Zich slim aanpast aan een veranderende wereld
- Met een eenduidige strategie haar doelen moet bereiken
- Medewerkers, stakeholders, partners én klanten verbindt in een uniek en sluitend systeem
- Haar DNA (identiteit en cultuur) op de lange termijn bewaakt en veiligstelt
In dit boek biedt Fons Van Dyck elke manager een bewezen leidraad om te overleven op de lange termijn. Die toetst hij aan het succes én de mislukkingen uit meer dan 40 jaar Apple, van opgang over ondergang tot wederopstanding.
De onsterfelijke onderneming is een uniek pleidooi voor de noodzaak van langetermijndenken, en rekent ongenadig af met gemeenplaatsen en mythes over succesvolle organisaties. Een overlevingskit met praktische tips en do's-and-don'ts voor elke ondernemer in disruptieve tijden.
'Wat een diepte, wat een detail: De onsterfelijke onderneming is Fons Van Dycks magnum opus.’ - Peter Hinssen | medeoprichter nexxworks, auteur The Day After Tomorrow
‘De solide argumentatie van een expert, de heldere pen van een didacticus, de feeling voor een slim non-fictieboek van een begenadigd auteur. Wereldklasse.’ - Marc Buelens | professor emeritus Vlerick Business School, columnist Trends
De onsterfelijke onderneming maakt korte metten met holle frases en mythes, en vertaalt de theorie op een eloquente manier naar de praktijk. Met Vlaamse cases en passages waarvan de schrijfstijl recht uit de kwaliteitspers geplukt is. - Clo Willaerts | marketingexperte en auteur Digital Marketing like a PRO
Prijs: | € 29,99 |
Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)