Handboek Marketing

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
296
Afmetingen: 
245x173
Verschijningsdatum: 
20/04/2018
EAN: 
9789401441070
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
6

Handboek Marketing

Go with the flow
  • Basisboek voor de marketeers van vandaag en morgen

Hoe zorg je voor tevreden klanten?
Hoe bind je klanten aan jouw merk?
Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?

Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.

Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.

Marketing. Go with the flow is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing.

Ontdek de digitale extra's op www.ecampuslearn.com:

  • Gratis toegang tot het e-boek
  • Meerkeuzevragen om kennis van de stof te testen

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Wake Up and Go with the Flow
Prijs:39,99
Prijs:34,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)