Influencers

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
152
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
18/02/2025
EAN: 
9789020920369
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Influencers

Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing

    Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven.
    Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Carole geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie.

    Waarom?

    • Nood aan een update van het basiswerk rond influencermarketing
    • Opvraag van vele klanten: hoe kunnen we als merk aan de slag gaan?

    Wat?

    • Alle aspecten van influencermarketing in kaart gebracht
    • Met recente cases
    • En DIY-oefeningen die je als merk helpen om jouw strategie op te zetten

    Voor wie?

    • Marketeers
    • Influencers
    • Ondernemers
    • Solopreneurs

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    A New Paradigm for Designing Successful Viral Business Strategies
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Who are they? Where can you find them? How to they light the fire?
    Prijs:29,99
    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean