Influencers

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
152
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
18/02/2025
EAN: 
9789020920369
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Influencers

Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing

    Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Dit boek biedt praktische antwoorden en DIY-oefeningen om risicoloze samenwerkingen met de juiste influencers op te bouwen.

    Hierbij lanceren we eveneens in primeur de AI-versie van Carole Lamarque, als assistent van het boek.

    'Influencer marketing verbindt merken met hun doelgroep vooral door authentieke verhalen. Het is net de kracht van vertrouwen en engagement die traditionele marketing overstijgt en écht impact maakt. Carole biedt je met dit boek inzicht in dit fascinerende proces.'
    - Jurgen Ingels, topondernemer, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. 50 lessen voor ondernemers

    'Moderne klanten willen vooral overtuigd worden door persoonlijkheid en inhoud. Het zijn juist deze ingrediënten die de zorg van dit boek vormen. Duidelijk, zeer interessant en opmerkelijk overtuigend.'
    - Steven Van Belleghem, expert in customer-focus, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. De Ruwe Diamant en The offer you can't refuse

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    A New Paradigm for Designing Successful Viral Business Strategies
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    De formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Who are they? Where can you find them? How to they light the fire?
    Prijs:29,99
    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean