Stakeholdering

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
264
Afmetingen: 
243x173
Verschijningsdatum: 
18/02/2025
EAN: 
9789020937015
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Stakeholdering

Speel strategisch in op de rationele en emotionele kant van stakeholders

    Begrijp en ontmijn emotionele reacties
    Bepaal wat je nodig hebt om stakeholders tot bondgenoten te maken
    Identificeer jouw bondgenoten, tegenstanders en verborgen beïnvloeders

    In Stakeholdering ontdek je hoe je interne en externe stakeholders doelgericht betrekt zodat ze zich actief voor je projecten inzetten. De aanpak is uniek omdat deze laat zien hoe je op een doordachte manier kunt inspelen op zowel de rationele als emotionele aspecten van stakeholderengagement.

    In het eerste deel leer je hoe je strategisch omspringt met je stakeholders. Je krijgt handvatten waarmee je belangen identificeert, netwerken opbouwt en betrokkenheid versterkt. Het tweede deel gaat dieper in op lastige situaties. Het laat zien hoe je succesvol kunt navigeren tussen instincten, territoriumgedrag en machtsstrijd en hoe je weerstand ombuigt.

    Met meer dan 200 praktische tips biedt Stakeholdering een hands-on gids voor iedereen die duurzame relaties wil opbouwen en impact wil hebben in een complexe omgeving.

     

    'Ieder van ons wil empathisch omgaan met zijn stakeholders, of die nu machthebber of bankzitter zijn. Jan Van der Vurst biedt een volledig kader en talloze concrete tips. Hij daagt je uit want hij weet, zonder zelfkennis kom je er niet. Het is nooit te laat om de Socratische weg te gaan. Wie die weg inslaat, zal dit boek waardevol vinden.'
    - Koen Geens, Voormalig minister en em. hoogleraar KU Leuven.

    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean