Stakeholdering

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
264
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
18/02/2025
EAN: 
9789020937015
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Stakeholdering

Speel planmatig in op de rationele en niet-rationele kant van stakeholders

    Deze grondig herziene editie van Stakeholdering introduceert het ACE-model: Analyse, Connect en Engage om succesvol stakeholdermanagement te realiseren. In complexe organisaties helpt dit model bij het doorgronden van belangen, het opbouwen van netwerken en het bevorderen van betrokkenheid. Met meer dan 200 tips biedt het praktische handvatten om duurzame samenwerkingen te creëren en effectief tussen verschillende belangen te navigeren. Een onmisbare gids voor iedereen die stakeholders wil betrekken en behouden.

    Waarom?

    • Combineert wetenschap met praktische tools: checklists en 257 tips
    • Balans tussen rationele en emotionele processen voor het verkrijgen van goodwill
    • Maakt taboes zoals macht en territorium bespreekbaar
    • Essentieel voor duurzame samenwerking in complexe organisaties

    Wat?

    • Volgt het ACE-model: Analyse, Connect en Engage
    • Stakeholders leren identificeren en begrijpen en tot bondgenoten maken
    • Hoe omgaan met weerstand, macht en territoriumgevoeligheid
    • Strategieën om stakeholders actief te betrekken en met hen samen te werken

    Voor wie?

    • Projectmanagers, lijnmanagers, consultants en experts

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Diplomatieke vaardigheden voor succesvolle projecten
    Prijs:29,99
    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean