Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)
Marketing (NL)
Product details
NULL
Afwerking:
Paperback
Aantal pagina's:
200
Afmetingen:
0x0
Verschijningsdatum:
06/05/2025
EAN:
9789020934298
Nur-code:
Marketing
Uitgever:
LannooCampus
Druk:
1
Marketing (NL)
Reinventing the Basics
Ontdek de essentie van moderne marketing met Marketing: Reinventing the Basics. Terwijl digitale revoluties het consumentengedrag veranderen, herziet dit boek kernprincipes van marketing zoals SAVE en de Customer Journey. Het biedt een frisse kijk op hoe deze kaders zijn geëvolueerd en biedt praktische handvatten voor het maken van effectieve marketingplannen. Het is de perfecte leidraad voor docenten en aspirant-marketeers die op zoek zijn naar praktische vaardigheden in een dynamische, digitale markt.
Waarom?
- Geen voorkennis nodig
- Stap-voor-stap aanpak
- Focus op de digitale wereld
- Checklists om te zien of je de theorie hebt begrepen
- Ondersteund met AI om te helpen bij het studeren
Wat?
- Evolutie van marketing door de jaren heen, gebaseerd op veranderingen in consumentengedrag
- SAVE-model
- De beslissingsreis van de klant
- Operationele marketing
- Hoe stel je een marketingplan op?
- Strategische marketing
Voor wie?
- Bachelorstudenten (professioneel / academisch)
- (Professionele) mensen zonder kennis van marketing, maar die wel de eerste stappen in marketing willen zetten
- Marketing- / commerciële professionals